Ponad 25 milionów ludzi w Polsce używa social mediów. Co więcej, ich liczba wciąż się powiększa i między 2020 a 2021 roku wzrosła o 11%. Czy to nie jest wystarczający powód, aby rozpocząć działania w mediach społecznościowych? Wyobraź sobie, ilu potencjalnych klientów może się znajdować wśród użytkowników samego Facebooka lub Instagrama! Social media są nośnikami informacji w czasie rzeczywistym. Te media stały się potęgą zmieniającą świat, więc nie może Cię tam zabraknąć.

Głos Twojej firmy dzięki social media we Wrocławiu

Zamknij oczy i wyobraź sobie, co właśnie w tej chwili robią Twoi potencjalni klienci. Co widzisz? Przeglądają maile czy strony internetowe porównując ich zawartość i szacując u kogo najbardziej opłaca im się kupić wymarzony produkt lub otrzymać usługę na wysokim poziomie?

Nie. Bardzo prawdopodobne, że właśnie w tej chwili Twoi potencjalni klienci przeglądają wpisy znajomych na Facebooku, rozmawiają na Messengerze, oglądają stories ulubionych twórców na Instagramie czy sami publikują zdjęcia względnie własne przemyślenia na jakiś temat. Ich życie toczy się w mediach społecznościowych. Co więcej, właśnie w tej chwili oglądają reklamy emitowane przez Twoją konkurencję, czyli firm, które zdecydowały się na działania w tym świecie.

Oprócz tej całej integracji, użytkownicy social mediów również we Wrocławiu podejmują także decyzje, kupują. Media społecznościowe to doskonały kanał nie tylko do budowania wizerunku, ale przede wszystkim sprzedaży. Twoja aktywność na fanpage, stories czy tablicy może spowodować, że pozyskasz nowych klientów i Twoje obroty znacznie wzrosną.

administracja social media

Jak sprzedaje Facebook?

Facebook jest najpopularniejszym serwisem społecznościowym na świecie – zapewne i Ty masz tam swoje konto. Skoro jesteś tam Ty i Twoi znajomi, to z pewnością znajdą się tam chętni, aby kupić Twoje produkty lub usługi.

Facebook, od lat rozwija funkcje reklamowe i udostępnia je swoim użytkownikom. Dlatego mając swoją firmę dostajesz możliwość założenia profilu firmowego, czyli tzw. fanpage. Nadajesz mu odpowiednią nazwę, opisujesz go oraz zamieszczasz link do swojej strony internetowej. Jeszcze tylko dane kontaktowe, atrakcyjne grafiki i jesteś gotowy do sprzedaży!

Tutaj może mieć zastosowanie koncepcja content marketingu – tworzysz wpisy które zbudują społeczność wokół Twojej marki. Społeczność, czyli ludzi, których można określić mianem fanów a po odpowiednio dobranych, dodatkowych działaniach stają się wiernymi klientami. Optymalne efekty korzystania z tego serwisu w celach sprzedażowych, osiągniesz wtedy, kiedy poniesiesz jakąś inwestycję.

W ramach mechanizmu reklamowego dostępnego na Facebooku, możesz licytować emitowanie reklam. Wybierając konkretną grupę docelową, tworząc świetną treść reklamową dostosowaną do strony internetowej i wygrywając aukcję zyskujesz możliwość dotarcia do tysiąca potencjalnych klientów. Skomplikowane? Nie dla nas, dlatego chętnie zdejmiemy Ci ten obowiązek z barków.

kampania w social media Wrocław

Czytasz te słowa, ponieważ jesteś właścicielem firmy, działającej lokalnie we Wrocławiu. Dlatego, podejmując działania reklamowe, interesować Cię będą głównie mieszkańcy Wrocławia lub okolic. Możemy ustawić kampanię właśnie w taki sposób, aby reklama trafiała dokładnie do nich. Co więcej, możemy ustawić o wiele więcej parametrów, ponieważ mechanizm targetowania jest bardzo rozbudowany. Możemy określić dokładny wiek i płeć osób do których ma dotrzeć Twoja reklama, a także zainteresowania tych osób czy dokładną dzielnicę, w której mieszkają.

Reklama może prowadzić użytkownika na specjalny landing page, Twoją stronę internetową czy prosto do pobrania aplikacji. Co ciekawe Facebook ma możliwość, prezentowania reklam na połączonym z nim Instagramie. Wykorzystując jedną kampanię możesz wykorzystać unikalny mechanizm, który pozwala zaprezentować Ci treści w dwóch miejscach w tym samym czasie.

Na rynku są takie firmy, które sprzedają swoje produkty lub usługi jedynie za pośrednictwem social media także we Wrocławiu. Niemożliwe? A jednak! Takie firmy radzą sobie doskonale – to pokazuje, jaką siłę mają media społecznościowe. Dlaczego Cię tam jeszcze nie ma?

agencja social media Wrocław

Social media to nie tylko Facebook i Instagram…

Każdy z serwisów społecznościowych ma swoją wyodrębnioną i specyficzną grupę odbiorców. Inni ludzie przeglądają Facebooka, inni Instagram a jeszcze inni cenią bardziej Twittera czy YouTube. Wszystkie wymienione serwisy umożliwiają komunikację z potencjalnymi klientami, jeżeli jednak, tak jak się spodziewamy, jesteś właścicielem lokalnej firmy, zależy Ci, aby ze swoim przekazem trafiać do użytkowników znajdujących się w pobliżu Twojej wrocławskiej siedziby. W Twoim przypadku, jednak najlepiej może sprawdzić się Facebook i Instagram.

Jeżeli jednak, mielibyśmy przygotowywać dla Ciebie kampanię na social media we Wrocławiu, nie balibyśmy się również budowania świadomości Twojej marki na szerszą skalę i przy użyciu innych serwisów, właśnie takich jak Twitter i YouTube. Może się okazać, że byłoby to efektywne wsparcie na lokalnym rynku.

Twitter jest serwisem, na którym możliwa jest publikacji krótkich, rzeczowych wypowiedzi. Jest również miejscem chętnie odwiedzanym przez dziennikarzy, więc jest spora szansa, że któryś z nich może zainteresować się Twoim biznesem i zaproponować artykuł wizerunkowy na łamach gazety. Kuszące, prawda? Jednak, w naszych działaniach liczymy też siły na zamiary. Jeżeli nasze doświadczenie podpowiada nam, że zaistnienie w tym serwisie nie wesprze Cię w sprzedaży, po prostu odpuszczamy ten kanał i skupiamy się na tych, przynoszących zyski.

Szanujemy Twój czas i pieniądze, dlatego zawsze proponujemy najbardziej optymalne rozwiązania zgodne z naszą najnowszą wiedzą.

Pamiętaj, że prowadzenie działań na wszystkich kanałach komunikacji może być nieefektywne lub przynieść więcej szkody niż pożytku. Pozwól nam przyjrzeć się swojemu biznesowi, a zaproponujemy tylko to, co najlepsze.

social media Wrocław

Social media we Wrocławiu oparte są na wartościowych treściach

Chyba nie jesteś już zaskoczony, że dobry marketing opiera się na niezawodnych treściach, wnoszących wartość w życie użytkownika? Social media, tak jak wszystkie inne aktywności w marketingu, muszą charakteryzować się dobrze dobranym, angażującym contentem, aby sprzedawać Twoje produkty lub usługi.

Nawet krótki przekaz, który lubiany jest przez platformy społecznościowe, musi być skierowany do konkretnej, dobrze dobranej grupy docelowej. Wpis na wagę złota, musi mieć dwie cechy: posiadać przyciągającą wzrok grafikę i angażować swoją treścią. Właśnie takie wpisy wpływają na decyzję zakupową osób, które je czytają.

Tutaj znowu: social media we Wrocławiu możesz prowadzić samodzielnie. Od strony technicznej nie ma tutaj nic skomplikowanego. Ale czy masz na to czas? Czy nie chciałbyś przeznaczyć go na działania strategiczne a opiekę nad social media przekazać profesjonalistom w swojej dziedzinie?

Zastanów się, a jeżeli odpowiedź na to pytanie brzmi: tak, chcę budować swoją firmę a Wam zostawić obsługę SM, napisz do nas a my zaproponujemy Ci sposoby na zwiększenie Twojej sprzedaży z wykorzystaniem social media.