Posted on: 1 września 2022 Posted by: marketingwroclaw Comments: 0
wizytówka w Google

Dlaczego wizytówka w Google, jest dla firmy bardzo korzystnym profilem? Widoczność w wynikach wyszukiwania w przeglądarce internetowej jest dla firm bardzo ważnym elementem prowadzenia działań w sieci. Dzieje się tak głównie dlatego, że osoby, które wyszukują określonych informacji w Internecie będą odwiedzały tylko te strony, które pojawią się najwyżej w wynikach wyszukiwania. Można więc powiedzieć, że te przedsiębiorstwa, których strona pojawi się niżej w ogóle nie będą zauważane przez swoich potencjalnych klientów. Dlatego też, jeżeli przedsiębiorstwo chce mieć pewność, że dotrze do swojej grupy docelowej, a podstawowe informacje zostaną im przekazane powinno ono zainteresować się wizytówką w Google. Co to jest wizytówka w Google? W jaki sposób można ją założyć?

co to jest wizytówka w Google

Co to jest wizytówka w Google?

Wizytówka w Google inaczej wizytówka Google Moja Firma jest to profil przedsiębiorstwa, który pojawia się w wyszukiwarce Google. W momencie, kiedy użytkownik Internetu wpisze w wyszukiwarkę nazwę firmy pojawi się właśnie taka wizytówka, w której najczęściej znajdują się wszystkie podstawowe informacje o przedsiębiorstwie takie jak dane kontaktowe, godziny otwarcia czy lokalizacja i sposób dojazdu do firmy. Wyświetlają się one zaraz pod paskiem wyszukiwania. Co powinno znaleźć się w takiej wizytówce? Tak jak zostało to wspomniane, najczęściej są to wszystkie podstawowe informacje na temat firmy. Przede wszystkim powinna pojawić się tam nazwa firmy co ważne musi być to pełna nazwa przedsiębiorstwa, ponieważ zdecydowanie łatwiej będzie takie przedsiębiorstwo zidentyfikować przez klientów.

Kolejnym ważnym elementem będzie oczywiście adres firmy, który również musi zostać dokładnie zapisany, dzięki temu potencjalny klient będzie mógł trafić bez problemu do firmy poprzez wyznaczenie trasy. Dane kontaktowe, czyli wszystkie social media, strony internetowe oraz telefon za pośrednictwem, których konsument będzie mógł skontaktować się z organizacją. Bardzo ważny element to również godziny otwarcia, które pozwolą konsumentowi sprawdzić w jakich godzinach działa przedsiębiorstwo oraz w których będzie on mógł skontaktować się z nim. Wizytówka w Google daje również możliwość dodania krótkiego opisu, w której zawrzeć można na przykład misję firmy, jej wizje ofertę czy kilka słów o jej historii.

Ile kosztuje wizytówka w Google?

Częstym pytaniem jakie zadawane jest przez przedsiębiorców jest to, ile kosztuje wizytówka w Google. Okazuje się bowiem, że rozwiązanie to jest całkowicie darmowe i należy o tym pamiętać. Może dojść bowiem do sytuacji, gdzie przedsiębiorcy dostaną telefon lub maila z ofertą założenia takiej wizytówki oczywiście za określoną opłatą. Wtedy warto bowiem zastanowić się czy, aby na pewno jest to konieczne, ponieważ samo założenie takiej wizytówki jest bardzo proste i logiczne i nie wymaga dodatkowych umiejętności.

Dlaczego firm ma potrzebuje wizytówki w Google?

Wizytówka w Google na pewno będzie dostarczała firmie wiele korzyści, w postaci zwiększenia swojej widoczności w wynikach wyszukiwania. Jest to rozwiązanie szczególnie opłacalne dla małych lokalnych firm, które mają problem z przebiciem się wśród dużych graczy na rynku. Jest to więc bardzo dobry sposób na marketing lokalny we Wrocławiu, Toruniu czy Warszawie. Co więcej za pośrednictwem wizytówki w Google firma będzie mogła w bardzo łatwy i darmowy sposób przekazać swojemu potencjalnemu klientowi podstawowe informacje o swojej organizacji. Warto też wiedzieć, że rozwiązanie to umożliwia szybki kontakt klienta z organizacją. Wizytówka daje też możliwość sprawdzania statystyk i zdobywania cennych informacji na temat swojego konsumenta.

do czego służy wizytówka w Google

W jaki sposób założyć wizytówkę w Google?

Założenie wizytówki w Google jest procesem prostym i logicznym wystarczy tylko wejść na stronę business.google.com i wówczas na tej stronie pojawią się wszystkie kroki, który trzeba będzie uzupełnić, aby powstała taka wizytówka. Warto wiedzieć, że jest to podstawowe źródło informacji i to właśnie dlatego nie warto rozpisywać się dużo na temat swojej firmy. Informacje te powinny być krótkie i treściwe. Wizytówka w Google to bardzo dobre rozwiązanie, na które powinno zdecydować się praktycznie każde przedsiębiorstwo szczególnie dlatego, że jest to rozwiązanie całkowicie darmowe, na które nie trzeba przeznaczać żadnych funduszy.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Comment