Posted on: 6 września 2021 Posted by: marketingwroclaw Comments: 0
Noclegi we Wrocławiu - marketing dla hotelu

Jak powinna wyglądać profesjonalna reklama hotelu? Jakich narzędzi użyć, aby przyniosła ona spodziewane rezultaty? Branża hotelowa jest przestrzenią, w której istnieje bardzo duża konkurencja. Jeśli chcemy, aby nasz hotel był zauważony przez klientów, musimy zatroszczyć się o skuteczny marketing marki. Noclegi we Wrocławiu. Noclegi w Poznaniu. Jak reklamować obiekty hotelowe?

Noclegi we Wrocławiu. Postaw na marketing rekomendacji…

Jak reklamować swoją bazę noclegową

Boisz się dużej konkurencji w branży? Nie masz pomysłu jak odpowiednio reklamować swoją bazę noclegową.

Agencje marketingowe z pewnością pomogą i przejmą obowiązki w tym zakresie. Skuteczna reklama hotelu w Internecie to:

  • obecność marki na popularnych portalach rezerwacyjnych – abonament za korzystanie z portali rezerwacyjnych (Booking.com, Trivago) trochę kosztuje. Wydatek ten szybko może nam się zwrócić w postaci wielu nowych rezerwacji noclegów we Wrocławiu. Internauta wpisuje konkretne miasto, gdzie chce znaleźć hotel? W pierwszej kolejności zawsze pojawiają się wspomniane portale rezerwacyjne. Warto nawiązać z nimi współpracę, aby wzmocnić widoczność danego obiektu w sieci. Według najnowszych badań, przeważająca część rezerwacji pochodzi właśnie z portali rezerwacyjnych, a nie bezpośrednio w wyniku kontaktu z obsługą hotelu,
  • kampania Google Ads i promocja noclegów we Wrocławiu – to skuteczna reklama dla obiektów, które dysponują konkretnym budżetem. Kampanie tego rodzaju, które generują duże zasięgi to dość spory koszt. Jeśli jednak odpowiednio dobierze się parametry koszty takich działań szybko się zwrócą,
  • profesjonalny blog branżowy – dobry content marketing zawsze wpływa doskonale na widoczność marki w sieci. Im więcej wartościowych wpisów dotyczących branży hotelarskiej, tym lepiej. Ważne, aby śledzić trendy, odpowiadać contentem na potrzeby czytelników, tworzyć oryginalne i niebanalne treści,
  • dobrze przemyślany marketing szeptany – od jakiegoś już czasu utarło się przekonanie, że marketing szeptany jest wyłącznie czymś złym i nieuczciwym. Nie jest to jednak do końca prawda. Marketing szeptany może być doskonałą formą promocji obiektu hotelowego (np. noclegu we Wrocławiu), jeśli będzie odpowiednio przygotowany i przede wszystkim przeprowadzony przez kompetentne osoby. Marketing szeptany jest długotrwałym, wieloetapowym procesem, który wymaga dużego zaangażowania. Postawą jest miejsce publikacji. Mówiąc o noclegach we Wrocławiu powinniśmy przede wszystkim udzielać się na forach turystycznych, szukają noclegów. Możemy też zamieszczać posty, na stronach związanych konkretny miastem lub regionem.

Wsparcie marketingowe obiektów hotelowych. Co jeszcze można zrobić?

Marketing dla obiektów hotelowych

Prowadząc hotel warto zatroszczyć się o pozytywne, dobre relacje z klientami hotelu. Musimy pamiętać o dobrym standardzie hotelowym, z którego każdy gość będzie zadowolony. Klient kończy się pobyt i opuszcza hotel. Po kilku dniach możemy się przypomnieć naszemu gościowi wysyłając do niego maila lub sms-a z podziękowaniem za wizytę. Zawsze jest to mile widziane. Możemy też zachęcić bo do wystawienia opinii danym obiekcie.

Pozytywne komentarze w sieci o hotelach widoczność marki, a także sprawiają że dany obiekt cieszy się coraz większą popularnością. Branża hotelowa z tą przestrzenią, że komentarze w sieci mają bardzo duże znaczenie i wpływają na ogólny odbiór danego miejsca. Każdy internauta przed wyborem miejsca noclegu sprawdza opinie o wybranych hotelach w hotelach. Jest to jak najbardziej naturalne.

Click to rate this post!
[Total: 0 Average: 0]

Leave a Comment